مقالات آرشیو خبر ها
نامه ی خداحافظی جیجی بوفون برای هواداران یوونتوس ...

نامه ی خداحافظی جیجی بوفون برای هواداران یوونتوس ...

همه در انتظار روز پنج شنبه بودند تا صحبت های جیجی بوفون در کنفرانس خبری را بشنود و از تصمیم کاپیتان ارزشمند خود باخبر شوند و در نهایت جیجی به همه اعلام کرد از یووه خداحافظی می کند.

 

اما ساعاتی پیش جیجی در صفحه ی اینستاگرام خوب متنی نوشت که گزیده ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم:

 

6111.

 

بوفون در ادامه نوشت:

 

این همه روز با اشتیاق و شوق و انرژی در کنار شما ― من از تک تک شما عزیزان تشکر می کنم ― این شماها بودید که باعث شدید اکنون من اینجا باشم و زندگی سیاه و سفیدی را داشته باشم.

 

جیجی افزود:

 

فردا روزی است که داستان من با شما تمام می شود، داستانی زیبا که اکنون به آخر خط خود رسیده و باید از هم جدا شویم، شما هستید ولی من باید یک داستان جدید را آغاز کنم.

 

او در بخش بعدی گفت:

 

من ممکن است هر چالشی را برای آینده ی خود انتخاب کنم و به آن راه ادامه بدهم ولی هر کدام نسبت به چالش و روش قبلی من متفاوت خواهند بود. یوونتوس خانه ی من بود و همیشه قدردان آن خواهم بود زیرا چیزهای زیادی را به من داد و هیچ گاه نمی توان دست از علاقه ی خودم به این تیم بردارم.

 

وی در نهایت نوشت:

 

فردا از تیم دور می شوم ولی من خیلی از اینجا و کنار شماها دور نخواهم شد ولی باید چالش جدیدی را امتحان کنم. یوونتوس همیشه مهم ترین بخش زندگی من بوده و حالا منتظر نوشته شدن برگ های جدیدی در تاریخ با شکوه این باشگاه هستم، برگ هایی که شاید من نتوانستم به آن اضافه کنم. تا همیشه با یوونتوس ― جیجی بوفون.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: